Baleseti gócpontok - megoldások
2011.05.09. 13:00
Mai rövid kis posztomban pozitív változásokról számolhatok be. Két újdonság is van a debreceni közlekedésben, mindkettő a 33-as főút baleseti gócpontjaihoz kapcsolódik.
Az első, hogy az M35 lehajtójánál lámpás kereszteződést épít ki a Közútkezelő. Ennek a blognak az első posztja foglalkozott ezzel a kereszteződéssel, én más megoldást javasoltam, ami nem járt volna sem ekkora költséggel, sem sebességkorlátozással. A megvalósításra kerülő kiépítés teljes mértékben meg fog egyezni a 35-ös útnál lévő kereszteződéssel, remélhetőleg az itt előforduló balesetek ezután megszűnnek.
A másik változtatás, ami itt a blogon szintén említve volt, hogy a Nyíl utcán a Bem tér felé haladva, a Hadházi út jelenleg veszélyes kereszteződésének 30-as korlátozása már a Damjanich utcánál elkezdődött, ezzel feleslegesen lassítva a forgalmat. Jelentem, ez a tábla lekerült, már csak a kereszteződés előtt 100 méterrel kell lelassítani. Üdvözlendő lépés, ami végre teljes mértékben elfogadható, tolerálható.
Már csak az utak takarítását lenne nagyon ideje elvégeznie a Közútkezelőnek, mert az állami kezelésben lévő utak továbbra is magukon viselik a tél nyomait.
Szerző: subtotal
4 komment
Címkék: közlekedés forgalom autó baleset debrecen autópálya 33 forgalomkorlátozás jelzések m35 közútkezelő balmazújvárosi út
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Tepsifan · http://kephatas.blog.hu 2011.05.09. 18:03:38
33621 2011.05.09. 23:55:50
Egy másik közlekedés fejlesztésről is tudok beszámolni,méghozzá a házgyári sorompónál úgy fogják megoldani a kereszteződést mint a Metrónál,vagyis lámpával lesz összehangolva a fénysorompó működése.Már láttam a terveket,sajnos pénzhiány miatt itt is módosítottak az eredeti megoldáson.
Az eredeti tervek szerint járdaszigetet építettek volna a házgyár felől a sorompó előtt az út közepére, és így négy csapórúd zárta volna a kereszteződést vagyis oldalanként kettő kettő. De ezeket elég pénz hiányában nem építik meg. Állítólag szeptember-október felé lesz majd kész a kivitelezés.
subtotal 2011.05.10. 08:37:26
Köszi az infót!